2008年11月24日星期一

好累啊。。努力减肥~~ @@

最近一直都运动哦。。早上打球,晚上打球。。天天打球。。除了下雨天。。= =
老天也是傻的。。这几天一直下雨。。害到我们都不能打球。。
嗨。。。朋友会是一世的嘛?真心朋友还有的嘛?
我们从小学就认识到现在。。交情应该是还不错的啊。。
可是,这一切只是短暂而已。。
之前的我们,都会出来打球,喝茶之类的东西。。
现在呢?根本就没有。。
我变了?还是你变了?
我还会打通电话给你。。
而你呢?
或许大家都成长了。。有了各自的生活。。
可是朋友是这样的吗?
很不明白你到底是怎么了。。
变成了另外一个人。。
之前我们还会出来讲心事。。
现在呢?
讲个屁股就有啦!!
你跟我讲的心事我会忘掉。。
而我跟你讲的我希望你也会忘掉。。。
朋友?真心朋友?
我看绝种了吧。。。

1 条评论:

Square...Or Square 说...

Eh...peng you arr...
Square here larr...
Aiyo...fren are thing that can find...but a good fren is the one who find u...
So...sometimes fren din find u not bcuz they forget bout u...jus they are too busy bout other thing else...
they din find u...u can find them wat...Everyone stil stay in klang...
Jus a call..."peng you...eng boh...lim teh larr..."
then sure they answer:-
"lim teh...? ang mo teh or mamak teh? Kia larr!!"

hahaha...sometime they din call...u call larr...
after a while...sure they call u bac...
when god take somethin from u...
they giv bac u somethin...
So...the world is still fair...
if u think it fair ya...Peng you!